Kızlar geçen hafta kaş bıyık aldırdım.tam başımı bağlıyordum kuaförüm sen hamilemisin ? Dedi .dedim yooo.niye ki dedim.yüzün hamile yüzü gibi dedi.ay içime bi umut.dedim yoksa kilo aldım göbek yaptım diye mi diyorsun dedim.yok suratın böyle bi hamileymiş gibi geldi dedi.reglimde bu hafta olması lazım,böyle bi şey başına gelipte hamile olduğunu öğrenen var mı 😊