Unlukacar Aysel_11 buz koy canım bide o kolunun üstüne yatma benim 3 gün sürdü ama ikinci aşımda hiç ağrım sızım olmadı canım geçmiş olsun
Aysel_11 Unlukacar inşallah benimde geçer sola yat diyolar nasıl yatmadan olucak bilmiyorum birde sizde ilk gün ishal yaptı mı
Unlukacar Aysel_11 yok canım bende yapmadı ama verdiği reaksyon farklı olur eğer sizde ishal yaptıysa vücuttan çok su kaybedersiniz bunun için bol bol su iç canım