İlk gebeliklerde İnsan hep erken doğuracağını hissediyor ilk bebeğimde bende sizin gibi hissederdim.Ben şuanda 2.gebeliğimi yaşıyorum 34+4 olduk bugün itibariyle merak etmeyin kızlar Doğum öyle hemen gerçekleşmiyor ağırlaşıyoruz sadece...oğlumu 39+5 te Sezeryan ile dünyaya getirdim,şimdi ikinci de mecburi sezeryan ve 39 haftasını doldurmasını beklicez.Normalde doğması gereken tarih 15 Haziran ama işte 1 hafta erken alıcak doktor ikinci sezaryandan ötürü...Bende bu haftaya ağırlaşmış vaziyette başladığımı hissettim,6 yaşında bir oğlum var Halen çalışıyorum ve son günüme kadar da çalışacağım kendi iş yerim,ev iş çocuk hamilelik gerçekten son günlerde o kadar kolay değil kızlar...Yine de hamileliğimin bitmesini istemiyorum ve öyle sabırsız sabırsız gün saymıyorum hamilelik Allah’ın bize bahşettiği muhteşem bir duygu Allah her isteyene nasip etsin.Birde doğunca hemen büyüyorlar...Dünya hali işte zaman su gibi akıp gidiyor