Nihanozturk akşamları çok. Bnde sen gbiyim.emin ol herkes hareketleri azaldı deyince dyorum ki acaba bnmkinde bi sorun mu var da çok hareketli diye düşünüyorum kendi kndime. Vlla doğumdan snra bi oh dcem gerçekten doğunca emzirirsin sallarsin yaparsin bseyler ama karinda olunca en ince hareketine kdr herseyi düşünür oldum kafayı yicem diye korkuyorum. Şu 2 hafta bari hemen geçsin de hayrlisiyla 36 yi görmek istiyorum ona bile razyim. Böyle dyorum sürekli ama bide Allhn isi 41 oluyormusum hala doguramiyormusum 😊😊😀 kendi kendime herşeyi dsnyorum yani 😀😀