Neslihan1903 ZehraS doktor bana pastörize olmamış hiç bir şey tüketme demişti ev yoğurdu dahil yani dışardan süt almak falan sende sır istersen canım
Baobap Neslihan1903 Bende iştahlı sayılacak biriydim🙈 özellikle sütlü ve çikolatalı tatlılara aşırı düşkündüm. Şu am görmeye tahammülüm yok. Resmen hayatta kalmak için besleniyorum😄 umarım en kısa zamanda kurtuluruz😊
Neslihan1903 Sebnemrahh ayva limon tuz olayını normalde de çok severim ama hamileyken hiç aklıma gelmemişti inşallah çıkmıştır 😍
melegegebe Neslihan1903 oo sogandan asiri nefret etmistim ben de her sey kokuyordu zor günlerdi ama geciyor emin kl 😊
lifeofmybaby Neslihan1903 bende öyleyim ya en sevdiğim yemekleri bile önüme koyduklarında onu ağzıma götürme düşüncesi korkunç geliyor 😂 Allahtan kusmuyorum çok şükür ama bu da beni mahvediyor 😢😢
Neslihan1903 lifeofmybaby artık 4 yaşında çocuk gibi oldum tabletten telefondan film dizi galan açıyorum ona bakarken yemeğe çalışıyorum 😂😂
Neslihan1903 Sebnemrahh bulurum canım öyle canım çekmedi bir sürü market var netten bile bulurum sen hiç üzülme ❤️
lifeofmybaby Neslihan1903 bende işe yaramıyor o yöntem valla😂😂 bende kendimi çocuk gibi hissediyorum eşim zorla yemek yediriyor 😂😂
Gulgok Neslihan1903 Canım sık sık ve azar azar yemelisin. Ben de 11+2 haftadayım ve yaklaşık 3 haftadır senin gibi midem bulanıyordu bu şekilde beslenince bulantım geçiyor