Neslihan1903 aynı şeyi yaşıyorum 3 haftadır. Bende 8+1. İştahım tamamen kesildi. Sadece kendimi ayakta tutacak kadar ekşi tuzlu şeylerle geçiştiriyorum. Doktora sordum. İlk trimesterde bebek çok fazla şey tüketmiyor. Mevcut depolardan besleniyor o yüzden kendini zorlama. İkinci dönemde bebek bizim yediklerimizden beslendiği için kaloriyide artırmamız gerekiyor hatta. Ama o zamanlara geldiğimizde bu bulantı tarzı şeyler bitmiş olacak inşallah. O yüzden kendinzi üzmeyin, yıpratmayın. Şu an daha çok kendinizi düşünün. Bebeğin çok fazla gıdaya ihtiyacı yok😊