merhaba güzel anneler
instg.baktım sumaybebe ve babynestcim iletişime geçtim.sumaybebe (en erken)5 gün içinde kargoya verebiliriz diyor.Hiç bir kolaylık da sağlamıyor kargo günü açısından.paramla rezil olmaya da niyetim yok.Babynestcim nasıl bilmiyorum biraz şekli Farklı geldiniz sadece Başka öneriniz var mı?sevgiler🌺