Zeyneebbb Mervenur_kcbs aynen ya banada bidahaki hafta yapacağını söyledi bende bu kadar korkutucu olduğunu düşünmüyorum çocuk doğurucaz neticede 😁
Aaaasli Mervenur_kcbs bana da 37. Haftamda bir parmakla baktı ama sumru 4 parmak deyince korktum açıkcası iyi ki muayenesen sonra okumuşum yoksa korkardım 😂
Elifozmen33 Elifozmen33 aaa benimde aynii:) son 26 bugun normalde olabilir sezaryanda cumartesi kontrolum var bakalim herseybelli olacak bende tam bir sey diyemiyorum haberleselim bakalimmm
Yaseminnnnnnn cagla24 🤭2 parmakla bakiyolar ama acilma baslayinca olcmek icin tabiki parmak sayisi artiyor benim bi bucuk cm acilma var 4 parmak girmisti sanirim korkudan tamda hisetmedim
Krcnummu Yaseminnnnnnn yok canım ben ebeyim şu zamana kadar hiç 4 parmağımı sokmadım 😁 işaret ve orta parmak sokulur ve içerde serviks ağzını iki parmağını açarak ölçer ortalama kaç olduğunu söylersin 😀