Aaaasli Son 20 🙈 dün çatı muayenesi oldum normal doğuma uygun dedi bakalım ne zaman gelir bilmiyorum 🥰🥰
Mervenur_kcbs Eslem23 ya bilmiyorum Perşembe doktor söylğcsk en son 36 da değildi şimdi ne durumda bilmiyorum umarım girmiştir kanala ya senin
Elifozmen33 Zahide04 son 26 😁 ama sezaryan olma ihtimalim var onunda gununu bilmiyorum cumartesi hersey belli olacak
Elifozmen33 Elifozmen33 aaa benimde aynii:) son 26 bugun normalde olabilir sezaryanda cumartesi kontrolum var bakalim herseybelli olacak bende tam bir sey diyemiyorum haberleselim bakalimmm
Eslem23 Mervenur_kcbs pazartesi bakalım ilk defa çatı muayenesi de olacam açıkçası sen 4 parmak diyince hiç gelmesin pazartesi diyorum😅🙈
Mervenur_kcbs cagla24 ya bende aslında 38 de olacaktım 37 de kasılmam vardı ebe alttan baktı 🙈 kendimi hiç kasmadım serbest bıraktım hiç acı falan hissetmedim ben ya 😂 ama içe doğru ittiriyor parmağını ama acımıyor parmak yani kalın değil sonuçta acımadı hiç 🙈🙈
Firfir90 cagla24 merhaba sanırım siz de Emre Uyaal a gidiyorsunuz çatı muayenenizi 38 de yapıcak demişsiniz bana 36+2 de yaptı neye göre değişiklik gösteriyor acaba biliyor musunuz
Aaaasli Mervenur_kcbs sumru da post açtı ya onunkisiyle karıştırdı heralde arkadaş 😂 ona 4 parmakla bakmışlar
Aknkbr Eslem23 vajinamda baskı vardı ağrı oluyodu doktora sordum ultrason da bakıncada hemen söyledi zaten
Zeyneebbb Mervenur_kcbs aynen ya banada bidahaki hafta yapacağını söyledi bende bu kadar korkutucu olduğunu düşünmüyorum çocuk doğurucaz neticede 😁