Mrvmndl amin canm amin bende ilk hastaneye yattigim zamanlar cok ktou hissediyordum kebdimi yan tarafa hasta gelirdi onun refakatcisi sorardi ailenden kimse gelmedimi yalnizmisin diye oturur aglardim sonra guclu kalmayi ogrendim cok sukur atlattim o denemi zor oluyo insan bebegine yetebilmeye calisiyo ama kendine bile yetemiyo herseyi geriye atmaya calis insallah atlatirsin guzel bi sekilde dusunme hic biseyi onemli olan sen ve bebegin