Mrvmndl 1,5 cm Açılmalı, 17mm kısalmalı, hunileşme ve kese sarkması olan önceki gebeliğimde 21. Haftada görüldü durum. İlaç vs kâr etmeyince 22. Haftada serklaj yapıldı. Arada benimde kısalmam açılmam vs oldu, hastaneye yattım çıktım.Evde paso yattım zaten.
Oğlum 41+3 de doğdu. Doktora göre 36da, düzeltilmiş haftam 39da dikiş alındığında 2,5 cm açılma oldu öyle de 2 hafta gezdim.
Allah yardımcınız olsun inşallah ben gibi vaktinş doldura doldura alırsınız kucağınıza.Serklaj basit bir işlem değil,dikişin yapıldığı ip alınınca görmüştüm da baya sağlam bir şeydi.
Stres yapmayın olabildiğince,biliyorum zor.Benimde kayıplarım var erken doğan büyük doğan…
Mesela gene gebeyim, oğlum 2 yaşında neredeyse. Bu gebeliğimde ne açılma var ne kısalma.Rahim ağzı uzunluğu 39mm çok iyi halde.Bi tek gece 1 kere progestan fitil kullanıyorum şuan 22 haftalık.Hareket kısıtlamam yok.
Servikal kısalık öyle bir şey ki, dikiş büyük oranda koruma sağlıyor.Her gebelikte tekrarlamayabiliyor.Moral baya etkiliyor.
Dualarım seninle,konuş bebeğinle.Annesinin onu beklemeye daha çok sabrı var kalsın içerde sakince kuzu 🧿🌺