Kızlar selam benim de kalp atışını duyduktan sonr kahverengi pembe böyle afedersiniz kılcal damarlı çok az kan içeren kanamam başladı leke şeklinde devam ediyo on gündür doktoruma gittim bebek ii rahim içinde kanama yok korkmma dedi rahim ağzı tahriş olmuştur ordan kanıyordur içerde birikmiştir o akıyor dedi. Bende tuo bebekle hamile kaldım en baştan beri progestan fitil ve iğne kullanıyorum zaten başına gleen varmi