Benım şuan böyle bir derdim var. 7 haftada başladı şuan 10 haftalıgız. İki kere pruloton iğne verdi. Bide progestanı kullanıyorum. Öğretmen oldugum için devamlı ayaktayım dinlenme şansım yok. Geçecek diye beklıyorum ama gala devam ediyor 1 ay olacak az kaldı. Artık takmıyorum hayırlısı neyse o olsun.