yagizefeninannesi Hayalim_s canım ilk dozumu 21 haftalıkken vuruldum, 2.dozumu bugün 25 haftalıkken vuruldum, 4 hafta arayla 1 ve 2 doz atılıyor. Bir sonraki de 6 ay sonra nasipse
minikcasper Hayalim_s 2 doz olacam ben bazıları 3 doz oluyor. Haftam bitimine doğru oldum ilk dozu 5 ekimde de 2. Dozu olacam şuan 24 haftalıktan ilerliyoruz.
Gulcan0187 minikcasper 3. Doz doğumdan sonra vuruluyormuş. Hamileyken 2 doz. Ben 16-21 haftalarında vuruldum
minikcasper Gulcan0187 bilmiyodum olabilir. Sağlık ocağındaki ebem 2 doz uygulıcaz sana dedi 3. Doz ile ilgili bişey dememişti.
Nisanurunannesi3850 Sağlık ocağında ebem bana 21. Ve 24. haftalar arasinda gel ilk dozu vuralim dedi o gelisinde de birdahaki dozun tarihini vericem demisti daha 11+2 yiz 🤗
Reyyhan Hayalim_s belki 21 24 arasi da olabilie canim oyle dedigine göre onlar geciktrmez takip ederler