Busrapol Kizlar 36.haftadayim 12 kg aldim. Hareketlerim cok kisitlandi asiri baski oluyor asagiya bazi hareketleri canimi yakiyor o derece. kontrole gidicem yarin kilosunu ogrenmeye en son3hafta once 2100 du.sizde durumlar nasil dogum ve bebek cantanizi hazirladiniz mi ?
Gizem13 Busrapol bende suan 34 haftamdayim 13 kilo aldim asiri zorlaniyorum hareketlerim baya kisitlandi ekim son haftasi doguma alcagini soyledi doktorum suan 2550 kg bebek
Yigitalpinannesi Busrapol 38+1 agrilarim artti ve cok agirlastim Allahin izniyle 6 ekimde kizima kavusuyorum bugun ameliyat tarihimi aldim. 😍
Tatlisannedilekk Busrapol 39+1im herşeyimiz hazır sadece oğlum eksik o da gelmiyor bir türlü normal doğumu bekliyoruz.. 7kilo aldım ama çok ağırlaştım son günler hiç geçmiyor
Fatovebebegi Busrapol bu annenin morali bozuk 😁yaramaz oglum gene donmus dogum seklim belli degil herseyimiz hazir sadece yatarken nefes nefeseyim 37-3 gunluguz haftays belli olcak dogum seklimiz insalalh donmezse sezeryan dun gittim 3500 kg 50 cm iki hafta ilerde dedi doktor kizimda oyleydi ilerdeydi
Busrapol Yigitalpinannesi normal dogum düşünmediniz mi ? Ben de sezaryen istedim ama doktorum kendini kestirme bosuna diyor. Dogumdan da korkuyorum.
nurakus Busrapol bende bazı sebeplerden dolayı sezaryen istiyorum ama doktorum hiç yanaşmıyor 😞 Normal doğumu beklemek istiyor çok ısrarla, nasıl olacak bilmiyorum. Sağlıkla gelsin inşallah yavrularımız 🤲🏻
Yigitalpinannesi Busrapol Benimki mecburi canim oğlumu sezeryanla dogurdum geçen sene temmuzda o yuzden mecbur kizimida sezeryanla dogurmak zorundayim
Demettayaz 35 +3 yedi kilo aldım 1 hafta önce 2510 gramdi haftaya cati muayenesi var inşallah korkulacak gibi değildir
Busrapol Demettayaz haftaya dedi banada biraz canin yanabilir dedi . Ama korkma catina bakalim ki normal dogum icin zorlamayim dedi doktor.bende korktum biraz
saramomy Busrapol 37+5 im bende yarın kontrolüm var 5 kilo aldım karnım düşsün artık diye gün sayıyorum🙄 en son 2,960 kg 49 cmdi kızım hastane çantamızda hazır bekliyoruz🧚🏻♀️
Hilal93 Busrapol haftaya doğumum olacak 39+0 haftalıkken 5ekimde yani ikinci kez sezeryan olacağım nasipse kilosu geçen hafta 3180di herseyi hazır ama bende nedense bir korku heyecan var 😊🙈
Zehra1109 Busrapol 37+1 olduk 10 kg aldım. 7 ekimde kavuşuyoruz miniğimle 🥰 her şey hazır sağlıkla gelsinler
Sevcandumaan Busrapol 35 haftalık olduk . Çantamı hazırladım dün akşam . Halıları yıkamaya gönderdim. Temizliğe başladım ☺️
Zehra1109 nurakus doktorun doğum yönteminde baskı yapması çok yanlış ya sonuçta normal yapamayacağını düşünüyorsan bu konuda zorlayamaz seni bu ciddi bi karar
Slnk 39+4 haftalığız açılmam 2 cm bebek doğum kanalında ama gelmiyor 2 ekime kadar gelmezse suni sancı ile başlatçak doktorum 😄
Kubra81 37+6 yım,17 kilo aldım,bebeğim en son 3300 küsürdü,gelişimi 1.5 hafta kadar önden gidiyor. Son zamanlar iyice zor olmaya başladı ama sabırla oğlumu bekliyorum, cantami hazırlayalı neredeyse 1 ay olacak
Yoncayadi Melisa95 bende ayni valla en cok kilo alanlardanm sanrm 35 haftalik 18 kilo 39 40 kadar giderse ne olur valla bilemedm ama gel gorki boyum uzun 18 kilo almis gbi durmuyorm allahtan🤭😄
Meva-annesi Busrapol 34 haftalığız 2.300du cuma günü çantamız hazır evimiz hazır bebısımızı bekliyoruz 😊
Annem42 Busrapol 36 olacam bnde dün gttm hastanye bebegin kılosu 2 600. Canta coktan hzrlndı sükür mide yanması ve yalancı sancılarla ugrasyrm gece uyuyamyrm dönerken krnm cok acıyr. Fazla kılo almdm bn 5kılo sadecee o yondn rahatm biraz bnde de boyle😉