fatmanursanli Snamp Hayırlı olsun sağlıkla büyüsün minik darısı bize acaba dikiş varmı bende normal doğumda dikişten cok korkuyorum 🙄
Snamp fatmanursanli evet dikis var malesef dikis atarken sozde uyusturdulat ama ben hissettim acisini
Snamp Erkekannesiiii sagolun zayıf bi bebek demişti doktorum doğdu 2900 kg idi normal aslında daha büyükde olsa dogurmasida zor olur😃😄
Kubra55 Snamp 2. Doğuma daha kolay oluyor diyorlar.dogrumu acaba Doktorum bile öyle dedi . Bende 2.bebeğimi bekliyorum 60 gün kaldı ilk dogumum çok zordu
Yasinoznur Snamp 🤗canm benim Allah analı babalı büyütsün ben de heyecanla bekliyorum rabiim yardımcımız olsun😘😘😘😘😘bebiside öpüyorum 🤗Allah bagislasin
Snamp Yasinoznur sagol Allah razi olsn cnm darısı size inşallah allahm kolay doğumlar nasip etsin 😚😚😚