Prensinprensesi Prensesss allah bağışlasın allah uzun ömürler versin insallah. Bende 7 haftalık hamileyim allahım banada gösterir bu gunlerı insallah
Snamp Prensinprensesi inşallah cnm bende hamile kaldığım günü dün gb hatırlıyorum zaman cabuk geçiyor sende kavusursun insallah
Deletedmom201 ALLAH analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin sizin Doğum hikayenizi okurken benim miniğim karnımda kıpırdıyordu ilk kez bi Doğum hikayesi okurken böyle oldu 💁♀️💁♀️🤰
Snamp Deletedmom201 aaa neguzel anne yakında bende gelcem diyor sana bu guzel duyguları yaşatacağım diyor hayırlısıyla inşallah kavuşursunuz miniginize😚
Naz1989 Snamp ultrasondaki kg si ile aynı çıktımı bnm oğluşum da 1.690 gr doktor sağlıklı ama gelişmemiş dedi
Naz1989 Allah sağlıklı büyütmek nasip etsin inşallh birde son kontrolünde doktorun doğum için gün vermişmiydi benim oğluşumun kg su düşük olduğu için daha 15 gün daha Doğum olmaz falan dedi doktorum darısı da bize 39+3 olduk bizde
Snamp Naz1989 benimde kilosu dusuktu 2800 falandı en son kontrole gittiğimde 1hafta sonrada doğdu zaten ona bağlı değil ya
Kanarya Snamp ayy Allah hayırlı evlat olmasını nasip etsin gözlerim doldu okurken 😂 Allah analı babalı büyütsün inşallah, tüm hamilelerede bir avazda doğurmayı nasip etsin 🙏
Naz3365 Snamp Rabbim hayırlı uzun ömürler versin kuzum darısı bizim başımıza inşallah zaman yaklaştıkça korku artıyo ama bebeğimize de kavuşmak için gün sayıyoruz nasıl farklı Bi duygu Yarab..
Dilekunal Snamp kurtulmuşsun allah analı babalı büyütsün inşallah ben çok korkuyorum nasıl doğrucam hiç bilmiyorum Rabbim bizimkileri de kolaylaştırsın inşallah
Snamp Dilekunal allahm o an bi guc veriyor hic korkma sancı çekerken çok dua ettim allahım yardım et diye allah büyük bütün hamilelerin yardımcısı olsun insallah
Erkekannesiiii Snamp hayirli olsun kurtulmussunuz peki kilosuna normal dedilermi ypksa benimki mi anormal 34+2 de 2570 cikti 🙄
Snamp Erkekannesiiii sagolun zayıf bi bebek demişti doktorum doğdu 2900 kg idi normal aslında daha büyükde olsa dogurmasida zor olur😃😄