Annelikkkk06 Derya1453 bende tam tersini duydum😂Erkek olunca bel ağrısı çok olurmuş.Benim ilk erkekti ve çok belim agrirdi.Herkes bişey diyor vallahi😂
Annelikkkk06 AnneCeyda Allah yardımcımız olsun vallahi canım.İnsallah rabbim gönlüne göre verir cinsiyeti
Annelikkkk06 2608Emine Evet çoğu kişi böyle yazmış.Birde kız olmasını çok istiyorum yaa ondan her şeyi ona yoruyorum sanırım.Rabbimin gücüne gitmesin tabiki sağlıklı olsun öncelikle ama bide onu tatmayi çok isterimm
Blt67 Annelikkkk06 bence kız tamam bazılarında tutmuyor ama geneli öyle diyor aserme mevzusuna bende inanmıyorum ama bu uyku ve bulantı meselesi biraz bana sıcak geliyor yine de Allah bilir tabi