Merhaba kızlar.Benim bir oğlum var şimdi yeniden hamileyim 8 haftalık olduk bugün.Bir de kızım olsun istiyorum.Herkes kızın olcak diyo tabiki öncelikle sağlıklı olsun.Cok bulantim kusma var aşırı uyku da cabası.Oglumda böyle şeyler yaşamamıştım.Kızı olan anneler belirtilerini söyleyebilir mi?B
ir de cinsiyet kaçıncı haftada belli oluyo?☺️