Sbl91nht Gizemct yaptım canım ya bişi çıkmadı yarın gecikmenin 3. Günü eğer yarında olmazsam doktoruma gidicem transfer olucaktım eğer bebek yoksa transferimi olmak istiyorum sabırsızım 🥰
Cesuratesannesi Transfer derken ben onu anlamadim ama insallah vardir Allahim hic bir annenin kucagini bos birakmasin🙏
Asli1453 Sbl91nht Rabbim isterse olur tabikide canım bende 7 yıl sonra hamile kaldım olumsuz taşılama ve tüp bebeklerden sonra tedavisiz bir şekilde aldım oglumu kucagıma çok şükür
Dorothy Sbl91nht bu surecte bir suru hormon aliyorsun, yumurta toplaniyor operasyon geciyorsun. Adet gecikmesi cok normal.
Kutupyildizi001 Sbl91nht Anlıyorum sizi .Çok fazla düşünmeyin kafanızı dağıtacak başka uğraşlar bulun. Stres hamile kalmayı etkileyen etmenlerden birisi. Hayırlı haberleriniz alırız inşallah. 🙏