Arkadaşlar geçen ay tüp bebek tedavim bitti 1 ay dondurulmak üzere dinlendim dinlenme süresinde enfeksiyona karsı fitil ve folik asit kullandım adetim 2 gün geçiyor adete 5 gün kala test yapmıstım negatifti normalde adetlerim düzenlidir adetimin 15. Gününde birliktelik oldu sizce olabilirmi yada gecen ayki tedavim sonucu gexikiyor olabilirmi lütfen düşüncelernizi yazarmısınız cok sabırsızım test yapmayı düşünüyorum eşim birazdan getiricek akşama doğru yapıcam ama düşüncelerinizide merak ediyorum 🥰