Epifenomen Omerve19 teşekkür ederim canım amiiiinn trz zamanda siz de sağlığınıza kavuşursunuz inşallah💕
Mom092 Omerve19 valla kuzum yapanda var yapmayanda hicbsey anlamadim bu işten kesinlikle yapilmasi gerekiyor esimin yengesi 14 gun karantinada kaldi test yapildi tekrar pozitif çıktı yani yapilmali ki bilelim atlattik mi atlatmadik mi bu sefer disari cikacaz gorusecegimiz kisilere bulastiricaz belki varsa 🥴 ben ne yapip ne edip yaptiricam zorlada olsa o negatifi gormek istiyorum Allah’ın izniyle 😔
Omerve19 Mom092 onceden yapılıyordu simdi yapilmiyo diyolar canim aka belki biz hamileyiz diye yapilabilir bakalim süreç nasil olacak
Cemreninannesiii Omerve19 daha yeni covid pozitif çıkan bir tanıdığımda da çok fazla sırt ağrısı var muhtemelen hastalığın getirdiği bir durum. Çok geçmiş olsun
Omerve19 Cemreninannesiii ben de sadece bende var galiba diye sabahtam beri cok kötü hissediyordum. Tabii kimsenin caninin yanmasini istemem sadece bu bir belirti mi diye merak ettim. Bi de kadin dogum doktorum korkuttu biraz hemen hastaneye git diye ama insallah gecici ve normal bir seydir bu
Omerve19 Asel38 hic canını sıkma psikoloji gercekten beter bi sey ama hafif geciyo genelde ve en buyuk şükür sebebim ise bebege gecmiyo olmasi
Omerve19 Asel38 yok canim ben doktoruma da sordum gecmiyo kesinlikle dedi Allahin hikmeti iste cok sukur
Fasulye-87 22 gündür tat ve koku kaybım var negatife döndüm ama sırt ağrısı ben de de oldu. Geçmiş olsun canım Allah şifa versin
Omerve19 Fasulye-87 amin canim tesekkur ederim. Atlatmis olmana sevindim gerçekten cok zor bi hastalik agrisi ayri psikolojisi ayri mahvediyor. Sirt agrin cok fazla miydi acaba bi de sirtinin ust tarafına dogru mu oluyordu
Mhryuksel Kızlar benim de bugün ilk günüm 34. Haftadayiz baş ağrısı öksürük var ben de bir de bacaklarım çok ağrıyor umarım sagsalim atlatırız sırt ağrım falan yok ama neler göreceğim Allah bilir Rabbim hepimize şifalar versin bebeklerimizi korusun insaallah