Daha once burda pozitif çıktığımı yazmıştım tavsiyelerde bulunanlar olmustu. Simdi de inanilmaz bir sirt agrik var ama boyle anlatılır gibi bir agri degil boyle bir sey yasayan oldu mu acaba. Suan karantinanin 6.gunundeyim ondan once de zaten 3 gundur falan hastaydim 2 gündür sabahlari bir saat cok aşırı siddetli bi sirt agrim oluyor bilgisi olan benimle paylasabilir mi acaba?