Ben medihause gittim doktorum oradaydı kamer bey çok tatlı ilgili bir doktor ama tam teşekküllü bir hastane olmadığı için kolana gittim Fuat hocaya ben memnun kalmadım... yüzümüze bakmıyordu konuşurken belki yeni hastası olduğum içindir. Reyapa gidiyorum şimdi diler koyunu ya acayip memnunum hem hastaneden hem doktorumdan benim için psikoloji önemli kahkahalar içinde geçiyor muayenemiz... her zaman ulaşabiliyorum. Her soruma mutlaka detaylı cevap alıyorum. Ultrason süresini uzun tutuyor en son renkli ultrason veriyor. Mehmet Aliciğinde çok metini duyuyorum onu da tercih edebilirsiniz. Gereksiz yere asla ilaç vermiyor. Anne sağlığını çok önemsiyor 18. Haftamdayım 1.5 kg almış olmama rağmen kilona dikkat et sırt ağrıların artar diye uyardı önceden baya ilgili canım doktorum