seday93 Merhaba 😊 Evet bir özürlülük testi dedi doktor bende korkmuştum ama bir problem çıkmadı şükür kardeşim 22 haftada doğurmak zorunda kaldı kızını beyin sıvısı fazla ve omurilikler hep acıktı korkuyordum o yuzden doktorumada anlatmıştım sonuc iyi kandan cogu seye bakılıyor artık detaylı kaldi dedi onun icin randevu aldım ama normal bir test içini ferah tut guzel haberler alırsın insallah sende