Kızlar yarın tam 18 haftalık olcaz perşembe kontrolüm var tahmini doğum 3 mart gösteriyo 14 haftalıkken gittm erkek olabilir ama henüz çok küçük dendi bi oğlum var birde kızım olsun çok istiyorum herkes bu kız karnın kıza benziyo falan diyolar hevesleniyorum erkek fikrine alışmıştım ama hala içimde kız umudu var rabbim nasip etse keşke bakalım perşembe kesin öğreniriz artık sizde durumlar nasıl