Unlukacar Hayatuysal34 şimdi çıktım canım çok şükür iyi dedi doktor ama doktor Muayne ederken de hareket etmedi galibi bizim oğlan fazla uslu olacak 😁😁inşallah bu suskunluğunun acısını doğunca çıkartmaz😆😆😆
Hayatuysal34 Unlukacar gözün aydın sevindm oğlanmı 🙈bebek hareketli olur derler ama ne dedi doktr normal dedimi
Unlukacar Hayatuysal34 oğlan canım valla bizimki tepkisizdi doktor sağlığı yerinde dedi tüm ölçümleri yaptı ama hareketsizliği bi nedeni yok dedi bizimki rahatına pek düşkün çıktı yattı uyudu valla canım 😁😁😁
Hayatuysal34 Unlukacar ne gzl ozaman sende sakin nol ☺️☺️arada hissetmediğin olyrmuydu canm. Bari bende kendimi sakinleştiren bana morsl ol
Unlukacar Hayatuysal34 canım benim 3 kere böyle olmuştu doktor bi problem görmedi haftada 1 nst dedi sanırım bu haftalarda normal canım insan ister istemez aklına takıyor karnımda geceden beri konuştum sabah komuştum banamısın demedi 😁😁😁
Hayatuysal34 Unlukacar ben tatlıda yiyemyrm gebelik şekeri var malesef içimde kayıyor gibi olyr bazen onun dışında hiç yok gece felan daha geçen hafta gittim 6 ekim muayenem var