Blt67 Unlukacar kıyamam ben sana ya bende çok endişeli yım bebeği Arada hissediyor gibiyim ama bugün daha hissetmedim bazen hiç hissetmiyorum küçük sanırım ondan ama kontrole daha çok var zaman gecmio çok merak ediyorum acaba iyi bakabiliyormuyum iyimi nasıl diye
Unlukacar Blt67 aklına takılınca git canım hiç ihmal etme bana benim bıdık 3. Kez yaşattı bunu sabah 6 da uyandım hastaneye gidene kadar korkudan uyuyamadım
Blt67 Unlukacar benim daha 16+3 canım o yüzden hiseetmemem normal gibi geliyor devlet hastanesi randevu kabul etmiyor maalesef doktor için de şehir değiştiriyoruz maalesef
Unlukacar Blt67 aaa evet canım sen muhtemelen 20. Haftada hissetmeye başlarsın 28 haftaya kadar düzensiz oluyor hareketler sonradan düzene giriyor canım
Emiliya Bebek hep hareket edecek diye bişey yok ki. Ben de 35 haftamdayım bazen oluyo bazen olmuyor . Amma midem çok kötü son zamanlar ağrıyor 😔
Unlukacar Hayatuysal34 şimdi daha iyim kuzum çok şükür doktorum bana perinatolog a bi gözük dedi bu 3. Oldu bizim akşam 5 de tekrar gideceğim canım
Hayatuysal34 Unlukacar neden tekrar gidiosun perinatoleji nie gidicen ki hissetmediğin olyrmu benm gibi ben çok ama çok az hissediom ☹️6 ekim muayenem var
Unlukacar Hayatuysal34 canım benim 3. Kez tekrarlayınca risk e almak istemedi içimiz rahat etsin dedi doğumuma 1 ay kaldı oyüzden 20. Haftada detaylıda birşey çıkmamıştı inşallah şimdide birşey çıkmaz inşallah canım
Hayatuysal34 Unlukacar inşallah ben beklesem mi 6 ekime kadar bilmyrm sadece kayıyr gibi olyr okadar, ☹️
Unlukacar Hayatuysal34 bence için rahat etsin canım git mutlaka ihmal etme ben sabah doktoruma yazınca hemen gel demişti hiç risk e atma en azından ultrason da görmüş olursun benimde senin gibiydi kayıyor gibi tekme falan hiç atmıyordu
Eliff66 Hayatuysal34 ipekcim bende aynıyım canim 7 ekimdede benim kontrolüm var bende en başından beri çok net hissetmiyorum iki gündür de öyle cok az hissediyorum valla bu endişe korku bizi erken doğurtacak bu gidişle 🙄🙄🙁🙁
Hayatuysal34 Eliff66 özelden konşalmmı senle bz bazen 🙂 instgram varmı sende ekle beni ulasipek2015 ☺️
Unlukacar Hayatuysal34 daha tam değil canım kalp atışı normalse çok şükür canım inşallah bizde de birşey çıkmaz
Unlukacar Hayatuysal34 şimdi çıktım canım çok şükür iyi dedi doktor ama doktor Muayne ederken de hareket etmedi galibi bizim oğlan fazla uslu olacak 😁😁inşallah bu suskunluğunun acısını doğunca çıkartmaz😆😆😆