Kızlar yardımınıza ihtiyacım var çok korkuyorum 13+5 günlük hamileyim daha öncede bu sorunu yaşadım ama böyle değildi bugün afedersiniz lavaboya gittiğimde tuvalet kağıdında çok ufak pıhtı gibi yeşil sümüğümsü bi yapı gördüm daha öncede görmüştüm ama böyle değildi yoğun akıntı gibi değil yani şimdi kasık ağrım var çok fazla da n başladı kasık ağrım yürüyünce ağrıyo yatarken sorun yok rahim ağzında sanıyorum sancı girip çıkıyo arada bebeğe bişe olurmu hastaneye git direksiniz biliyorum ama şu an hiç hastaneye gidecek durumda değilim İnanın daha önce buna benzer bişeler yaşayan varmı yada sağlıkçı falan vardır aramızda ne biliyim