Rabia26 cok sukur rabbime iyiyiz sadece ben kendim hala idrara cikamadim :( sonda takili
Mom10 nedenki normal dogumda sonta takili kalmaz sezeryan da kaliyor
Rabia26 hic bilmiyorum:(