Rabia26 canim dogurdum cok sukur ama 2 gun epey yoruldum sezeryana alin dedim almadilar, acilmam ilerlemedi saatlerc sicak suda oturdum hareket ettim ama sancilarim kuvvetliydi ama acilmam ilerlemedi. 4cm olunca epidural yaptilar iyikide yaptilar sonra ilerleme yine yavasladi suni sanci yaptilar anca acildi suyumu patlattilar sonra 10 cm e ulasildi ve basi hala yukarda dedi biraz bekledik yarim saat felan assgi dogru insin diye kalp ritmi skinti oluyor diyince denicez guzel ikinirsan yapariz yoksa sezeryana donulucek dediler denedik cok sukur normal oldu