Burculicee Didemcee canım kefir iç kayısı kompostosu yap iç bol su tüket ve Kızılay şade soda bu dönemde iyi gaz çıkartıyor 🙃🙃 dene
Burculicee Didemcee birde hamileyken gaz yapan gıdalara bak kızartma fasulye gibi tüketme bende 7 haftalığım çok şişiyordum şimdi yememeye gayret ediyorum şükür iyiyim 🙂
Ipek0z Didemcee biraz kimyon kaynatıp içebilirsin, sıcak bir duş al karnını sabunla ovala sıcak suyun altında ve gaz yapacak şeyler yememeye özen göster
Ipek0z Didemcee e tabi çalışıyorsan çok zor olur 😕 sen dediğim gibi masajı ve kimyonu dene bana çok iyi geliyor inşallah sana da iyi gelir