Emel0108 Küvetin plastiği kullandıkça ne kadar yıkarsanız yıkayın sanki böyle sabun artıkları kalmıs gibi puslu bi görüntü alıyo fileside küçük gelmisti
Barkoddg Emel0108 File küçük değil canım ben de aldım ilk takarken zorlandım sonrasında rahat oldu. Gergin durmasi için öyle olmasi lazım diğer türlü sarkar.
Oykuaygun Atsyifn 9 ekimde geliyor. Bi bak insatadan bir sürü şeyler var. Wee 2li biberon seti 15 TL 🥰🌼
halitefe Oykuaygun biberonu avent lansinoh gibi markalardan almak daha iyi olmaz mı canım wee baby iyi mi tavsiye eder misin kararsız kaldım bende wee babyde
aylinsss Nuriiiiii orda kaç tl acaba aslında önemli olan memmun kalmak bilmedigimiz için tavsiye iyi oluyor
Zeyyno_ Oykuaygun Ben küvet değilde biberon ve emziği kesinlikle almayı düşünüyorum 👍👍eğer eczaneden baktığımla aynıysa 🙏
Oykuaygun halitefe çok pahalı bir şey almayı düşünmedim wee’nin de iyi olduğunu duydum. Ayrıca cam yani güzelce yıkadıktan sonra sorun olacağını düşünmüyorum 🤷🏻♀️ aventin ikilisi 150 civarı 🙈
halitefe Oykuaygun ya bende emzik kısmı plastik ya onları falan direk emecek bebek diye düşündüm o yüzden
Mom092 Oykuaygun ben A 101 in kuvetini almistm giderli o kadar guzel ki canım balik desenli bence acil degilse bekle a 101 i takip et ordan al. Ama 9 ekimde bime guzel şeyler geliyo alacagim birsuru sey var 😄
Oykuaygun Mom092 aa tamam küvet için A101i bekleyeyim o zaman. Neler alacaksınız acaba bana da fikir olsun ☺️🤭
Biranne1 Küveti maşafası ve kovasını e bebekten 70₺ aldım baya büyük ve kullanışlı görünüyor su anlık kullanınca daha iyi anlayacağım 🥰