aysenurksgl Kızlar 9ekim de bim e gelecek olan bebek ürünleri ve kalitesi hakkında bilgisi olanlar var mi neler almayı düşünüyorsunuz reflu yatağına gerek var mı sizce
Unlukacar aysenurksgl ben reflü yatağı aldım canım güvenli olduğu için Bİmden sadece ısıtıcı alacağım banyo yaptığı zamanlarda exstra kullanmak için
Tugce1803 aysenurksgl Evet gerekli. İlk 6 ay mide kasları gelişmediği için emdikten sonra kusma ve boğulmaları önlemek amacıyla kullanılıyo
Aknkbr aysenurksgl ben aldım ama daha kullanmadım reflü çok kullanışlı diyolar mama önlüğü çok güzel tekrar alıcam küveti güzel
NurSema01 Bende küvet, bebek yastığı ve ponponlu led almayı düşünüyorum 🤔 bakalım onlarda kalırsa artık sabahtan kapıda yığılma oluyor ben öğlen gidiyorum şansıma ne kalırsa artık 🤷🏻♀️😊
KeremEnsar2124 Bimden cok sey aldim ilk ogluma ablamda aldi ve bu 2m dogumum hala saklarim bebek kiyafeti olarak uygun ve malı cok guzel cekme yapmadi renk atmasi yapmadi bana gore cok hos elimden geldigi kadar kiyafetlerini almaya calisirim bim in suan eksigim cok yok o yuzden alamicam
minnie123 aysenurksgl ilk bebek alışverişim olacak inşallah vakti de yaklaşıyor birçok ihtiyacımı oradan alıcam inşallah ama reflü yatağını almayı düşünmüyorum.
BILGEBILGU minnie123 reflu yatagini ben aldim kalite olarak cok iyiydi kullanmak nasip olmadi daha ama bebegim dogmadigi için
Mkblgrlyn aysenurksgl reflu yatagi icin burda bi postta kesinlikle alın cok gerekli ve cok yardimci olucak diye konusulmustu o yuzden alicam. Ve cam biberon var wee baby nin hem markasi hemdr cam olmasi gayet iyi. Reflu yatagi uygun bide bimde. Internette 120 tl ye falan gordum ben. Bence almalisiniz. Bende alıcam inşallah
Deleted5544 reflü yatağı eliniz kolunuz olucak kızlar mutlaka alın bana dua edersiniz ☺️ 3 aylık kızım, bende bimden almıştım kalitesi çok iyi
Srpctn aysenurksgl filesi hiç iyi değil maalesef ben en son geldiğinde almıştım küveti çok güzel fakat file için aynı seyi söyleyemem hem iğrenç kokuyor hemde her an kopacakmış gibi. Ben ekstra file aldım bu köpük olanlardan
Aknkbr aysenurksgl benim aldığım kaliteliydi ama bu sefer nasıl gelir bilemiyorum almadan bakın iyice
Safie Ben de çok şey alcamm ama daha çok var yaa keşke bu hafta olsaydı nevresim seti battaniye yastık Corap yelek herşey alcm battaniye falan almistim ama bi daha alcm yedek olsun diye
DiplomaliEvHanimi aysenurksgl ebebekdn almistim babymom marka sirt çantası gorunumlu 69.90 a dusmustu. Bya geniş. Ama simdi artmış