sntn odada Necati bey oluyo mu ? Ben üç aydır gidiyorum randevu aldığım kişiye bir ya da iki kere denk geldim hep asistan var ya da başka doktor var. Kimsin de denmiyo. Bugün olan yenicesu ile randevu vardı asistanı vardi odada. Okan ben nerede diyorum cevap yok. Beni nerdeyse odadan kovacakti ite kaka konuştu benimle çıkınca çok ağladım. Şimdi özel hastane arıyorum iyi bi doktor arıyorum var mı bildiğiniz bi doktor?