Şehir hastanesinde özellikle bu dönemde doğum yapmış olan annelere soruyorum. Refakatçi, ziyaretçi durumu nasıl oluyor doğumdan hemen sonra yanına giyinmen için felan birini alıyorlar mı ? Birde eşinizi doğumdan sonra alıyorlar mı en azından görmesi için vs felan