Deletedmom360 Ipek0z adetimin geçip geçmediğini bilemiyorum ki en son 4 ay once olmuştu. Düzensizlik var
Burcuclk Deletedmom360 bende 4 yıldık evliyim evliliğimin 2 yılı bitikten sonra adet düzensizliği rahim kalınlaşması vs oldu kürtaj oldum şuanki gittiğim doktor çok iyi 4 aydır adettim düzenli 3 aydır tedaviye başladım yumurta çatlatma iğnesi oldum geçen ay ama adet oldum bu ay ise 28 Eylüle kadar adet olmazsan kan testi yap demişti ve ben biraz daha beklemek istemiyorum hayal kırıklığı yaşamamak içinn çok yaşadım eğer bu ay da olmazsa aşılama tedavisine geçilecek 😞
Ipek0z Deletedmom360 o zaman baş ağrısı, dönme, kasık batması, bulantı kusma, sürekli uykulu ve yorgun hissetme gibi belirtiler olursa test yap bence ve çovuk istiyorsan mutlaka yumurtlama dönemlerini takip et bunun için bir jinekologdan yardım alabilirsin
kerimannesi Deletedmom360 Canım eğer hamileliği düşünüyorsan diş eti sorunun ya da dişlerinde bir sorun çürük müruk varsa tedavini Gör öyle yap
Emineerd Deletedmom360 bende yumurtlama döneminde kahverengimsi akıntı gelmişti azar azar iki gün. Kist falan mı var acaba derken adetim gecikince hamile olduğumu ögrendim
Ipek0z ha_zesfa evet 13+6 hamileyim. Adetim 5 gün gecikimce Evde test yapmıştım ikinci çizgi silik çıkmıştı ben de kan testi vermiştim 3 haftalık hamileydim.
ha_zesfa Ipek0z sizin anlattığınızi ben yasiyrum ilişkiden 10 gün sonra oldu ama bugun yaptım negatif çıktı ve adetimi 3 gün gecikti
Ipek0z ha_zesfa üç gün erken oluyor işte ben beş gün olduğu halde silik gördüm çizgiyi biraz daha brklemenizi öneririm veya gidip kan verebilirsiniz