buketkomurkilic Yeni gebeler hadi tanışalım nasıl gidiyor hissetmeye başladınızmı mide niz nasıl hadi sohbet e☺️
Iremezgi buketkomurkilic vallah yarin 6 haftalik olucaz insallah , bazen gogus hasasiyetim oluyor bazen olmuor bazen miydem bulaniyor bazen bulanmiyor anlamadil gitti.. Bide cok karin agrim oluyor 2 tane dusugum var bayada tedirginim…
Birgul buketkomurkilic 6+5teyiizzz😌 biraz halsizlik oluyor bazı sabahlar bi baş dönmesiyle uyanıyorum falan ama cok kötü geçmiyor şükür 1 hafta sonra kalp atışı için gideceğiz sizde nasıl durumlar?😇
198697 buketkomurkilic 6+1 im bugün ama daha bulantım falan yok sadece halsizlik ve uyku hali var.💕 Çarşamba günü yani 6+3 kalp atışı için çağırdı. Siz duydunuz mu kalbini
lifeofmybaby buketkomurkilic son adet tarihine göre 6+2 yim ama ultrasonda 5+2 çıktı geç döllenme olmuş. Midem sabahları açken bulanıyor bide gün içinde aşırı mide yanmam oluyor bir de gaz sıkışması yaşıyorum onjn dışında bir sıkıntı yok çok şükür❤️
Baloglusumm Iremezgi bende bugün adet tarihine göre 7 hafta ama ultrason göre 6 hafta oldum dediğine 100 de 100 katılıyorum bugün yataktayım midem fena dün çok iyiydim göğüsler bir gün çok fena ağrıyor bir gün hiç agrimiyor benimde karnım arada adet olacakmış gibi ağrıyor progestan içiyorum önlem amacli
Munisk Benimde 5+4 oldu 6 nın içindeyiz ağır bulantım yok sabahları fazla oluyor, göğüs hassasiyetim biraz hafifledi onun haricinde de ara ara kasık ağrılarım oluyor
buketkomurkilic Birgul ya ne bilim ben cok duygusuz um sanırım. Bulantım yok denecek kadar az gögüs hassasiyetim var be aksam ne yersem giyeyim gazım oluyor. Ben duydum cok minnak pıt pıt 🙏🏼🥰 degişik bir duygu sende hayırlısıyla duyarsın insallah canım
Iremezgi Baloglusumm ben yurt disinda oturdum icin oyle hap kulanmiyorim sadece kan pihtilasmasi icin igne oluyorum cunki genetigimde varmis ve 2 dusuk olunca verdiler o kdr.. evet gece cok karnim agridii uykudan uyandirdi.. Bugunde goguslerim hic acimio ya resmen kafayi bozdum
buketkomurkilic lifeofmybaby gaz sıkışması işi sıkıntı ya :/ benimde cumartesi gittim dr 6 haftalık falan dedi rehlim düzensizdi o yüzden tam tarih belli degil sanırım 😊
198697 buketkomurkilic yaaa çok güzel bende Çarşamba gidicem inşallah duyarım. Karından mı duydunuz kalp atışını vajinal mi 💕
Kuboskubos buketkomurkilic cnm bnde 5+3migde bulntisi 0 gogus agrisi var bide ara ara kasik agrisi kizlar sizin hgc nasildi bnm 18545 cikti normalmi bilgisi olan varmi
Cerennn35 buketkomurkilic 6+5 bende ama hiç bir belirtim yok 🤷🏽♀️ bazen sadece kasik ağrisi var kalp atışını geçen hafta duyduk bidaki kontrolümüz 14 Ekim bakalım 🥰
Cerennn35 buketkomurkilic ilk başlarda sivilce çıktı alın bölgemde yüzümde bugüne kadar ergenlikte bile olmayan sivilceler çıktı ama hiç ellemedim suan hepsi geçti
Cerennn35 Kuboskubos canım ilk öğrendiğim zaman 200 le öğrendim sonra verdiğim kanla iki kati iki kati yükselme var dedi
buketkomurkilic Kuboskubos tabi normal ben senden yaklasık bir hafta öndeyim ya ondan canım merak etme