Gebeliğin ilerleyen zamanlarında kasılmalar meydana gelebiliyor bu gayet normal. Ama gece uyandıracak kadar şiddetli tabii ki de normal değil. Veya kasıklardan sancı vurması... En iyi cevabı doktorunuzdan alırsınız herzaman. İnşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız 🙏🏼🙏🏼 Benimde Gün içerisinde çalışıp yorulduğum için arada kasılmalarım oluyor, doktoruma sormuştum normal dinlenmen gerekiyor demişti. 29. Haftadan gidiyorum..