forever23 Fatmasbn Kafanız hayli karışık sanırım 😊 şu an kaç seçenek var aklınız da ona göre fikir yürütelim.
Fatmasbn forever23 Baya karışık:) eylulu eledim çünkü ekimde dogum olacak inşallah. Geriye elif ece zeynep ada ipek ve gokcen kalıyor esim bide gaye diyor :)
Fatmasbn forever23 bide o mesele var ben beğensem esim başka birsey diyor onun söylediklerini ben beğenmiyorum:) anlaşamadık gitti çocuğumun adi olmayacak sanırım:)