Anas Aishka qanin gelmeyi uwagin matqaya duwmeyi demekdi. Mende gelmedi hekimime yazdim soruwdum dedi gelmemeside normaldi. Inwallah dermanla qalxar. Qalxmasada iyne vurar. Esas odu duwme olmasin 9 ayi sag salamat kecirdek
fiona13 kızlar merhaba benim de 21. gün prgesteron değerim 32 çıktı. adet 10 ekim ama idrar negatif sizce şansım nedir