Anas bana da duphaston yazdı canım ilk beta değerim 509 idi progesteron değerim de 43 idi doktorum banada aynı ilaçtan vermişti ama benim daha önce kayıbım var ondan verdi değerime gayet güzel demişti.
Soradan bir daha bakılmadı o değere bir kez bakıldı şuanda 12 haftalık olduk