RabiaYgl Çarşamba günü sabahı doktor sezeryan tarihi verdi arkadaşlar. Bana neler önerirsiniz? Hastanede lazım olacak vsvs herhangi birşey :)
_Semtember_ RabiaYgl depend 2-3 tane gecelik (leke falan olursa lazım olur) çorap kayısı suyu gaz icin çok önemli sıcak su icin kettle 😊 atıştırmalıklar 😊 havlu (çok terliyo insan sizde nasıl olur bilmiyorum) Aklıma gelenler bunlar 😊😊 Şimdiden geçmiş olsun sağlıklı doğumlar 🌸🌸
Eva26- RabiaYgl Canım bende carsamba sabah 7 de sezeryana giricem Allah yardımcımız olsun hiç birseyden korkmuyorum da sonda dan korkuyorum 😂
RabiaYgl HGa günüm geciyor ve hiçbi sekilde sancım vs olmuyor suni sancı alsam da bebeğin kilosuna göre doğum kanalından geçememe ihtimali var dedi bende suni sancı alıp şansa bırakmaktansa sezeryanla olmayı tercih ettim
RabiaYgl Eva26- bana da sabah 7 dedi 😂 hayırlısı olsun inşallah herseyin hakkımızda yaşayıp göreceğiz hicbi sey düşünmemeye çalışıyorum
_Semtember_ Eva26- uyuştuktan sonra taktırdım ben belki sizin içinde öyle kabul ederler. Ama sonra çıkarırken öyle bisey yok tabi 😂
Annnnneeesss Eva26- sizi uyuşturduktan sonra sonda takmalarını isteyin ben kendimi asla ve asla uyutmadan elletmedim uyudum sonra ne yaptılarsa yaptılar gayet rahattım
HGa RabiaYgl allahım yardımcın olsun inş bebeğini sağlıkla kucağına alırsın canım 🥰 benim kızım da ters duruyor sezeryan olacak gibi de ondan sordum
Kubrataskran Depend kayısı kompostosu kesinlikle almalısın gecelik 2 takım yeterli kalın çorap hırka terlik çikolata
Eva26- _Semtember_ bende teklif ettim bugün Doktoruma uyustuktan sonra takılsın diye ama sen takma kafana bunları dedi güldü geçirtirdi 😂😂