Canım benimde betam 4535 e kadar yükseldi ama kese gözükmedi alttan da baktılar hatta 3 farklı doktora gitmiştim sadece 1 tanesi küçük bir kese görüyorum dedi 1 hafta sonra gel dedi ama 1 hafta sonra gittiğimde kimyasal olduğunu öğrendim çok üzülmüştüm ama dış gebelik olmasındansa kimyasal olması daha iyi dedi doktorlar çok şükür 2. Ayda tekrar hamile kaldım