serence 33+1 olduk sormak istediğim bişey var aynı oldğum haftadaki arkadaşlra bebeğimin hareketlerini hissedıyorum . Ama tekme sayısı gunde cok az bu haftalar böylemı oluyor acaba ?
esrtsc27 Gzmars 23+3 üz ❣️ Oğlumun minik kıpırtılarını hissettiğim muhteşem haftalar 😻 Darısı başınıza. Hepimiz sağlıkla kavuşalım inşaallah 🌺
Paprika Emine2943 Emine2943 ben de 5+0 da gördüm. 7.8mmdi benimki de..Doktor sıkıntı olmadığını söyledi ama yine de endişelendim🤷♀️
Emine2943 Paprika doktor normal demiş ya canım inş problem yoktur.ağrılarınız oluyor mu bel kasık ağrıları
Paprika Emine2943 insallah 🙏🏻kasık agrılarım oluyor regl sancısı gibi onun dışında sıkıntım yok şükür