Prenses23 ballarinannesidirr hayırrr 😀 yani hiç kusmadım. Acıkınca midem bulanıyor. Yiyorum geçiyor. Sonra Birdaha bulanıyor. Mide kazıntısı gibi bir şey oluyor 😊
Paprika Emine2943 Emine2943 ben de 5+0 da gördüm. 7.8mmdi benimki de..Doktor sıkıntı olmadığını söyledi ama yine de endişelendim🤷♀️