ZuhalAda Heycan varmı 🥰 benim heycan ve korku birbirine karıstı asırı stresliyim bu aralar vede siniriliyim 🙄
Durukusunannesi ZuhalAda ben de çok heyecanlıyım bebeğimin hareketleri azaldı son 10 gündür size de oldu mu acaba
Lara44 ZuhalAda 28 e gireceğiz… 2. Gebeliğim heyecanlıyım 2 ay ne ki…. su gibi akıp geçer… sağ Salim alalım bebişleri kucağımıza👼🏻💙
Duygu4444 Normalde çok sakin biriydim hamilelikte çok sinirli birisi oldum. İlk baştan beri hep stresliyim bir şey oldu mu olur mu gibisinden 😊 27 haftalığız
Sencann Benimde yavaştan heyecan başladı sabırsızlanıyorum doğsa biran önce diye🙃 doğum konusunda hiç bi hissim yok aklıma bile gelmiyor bi şekilde doğacak işte diyorum umarım soğuk kanlılık durumu böyle devam eder 😀
ZuhalAda Durukusunannesi ara ara hissetmediğim oluyor ama cok sıkı degil genelde hareketliyiz dinlenmeye gectiğimiz zaman
Mrvteacher Durukusunannesi bende 29 haftalık oldum Bikaç gündür bebeğimin hareketleri çok az neden oldu acaba yani hareket ediyor ama çok çok az. Önceden daha kıpır kıpırdı
2148 1munevver sizinde kız mı? Benim kız ve maşallah allah nazardan korusun hiç durmuyor benim minnak😀
Merve1192 1munevver bizimde 29 haftalık ben de aynı şekilde geceleri uyuyamaz oldum bir de arada sanki karnimda deprem oluyor gibi uzun sarsıntı şeklinde hareket ediyor bebegim, sizde de öyle oluyor mu acaba?
2148 Biran evvel geçsin zaman alalım bebisleri kollarımıza, gece uykular haram bacak ağrılarım çok, diğer yandan heyecanliyim ekim ayı bitse de artık kızımın herseyini temizlesem diyorum
HamzaMoms 2148 ay o bacak ağrılarııı😢sabahları dayak yemiş gibi uyanıyorum her yerim ağrı içinde 🤦🏻♀️
Smyrpd Bende de bi heyecan ve stres durumu var ama çoğunluk stress 😖 ya 28. Haftaya geldik yeni yeni mide bulantıları hazımsızlıklar çekmeye başladım bu nedir arkadaş 😅
HamzaMoms Smyrpd kimisinde son aylar oluyormuş canım geçmiş olsun benimde aşırı midem yanıyor uyku bile uyuyamıyorum
ZuhalAda Smyrpd sorma o bendede var miğde bulantıları geri geldi son trimeser dönemde oluyormus canım azcık daha dayanmalıyız yapıcak bişey yok 😊
aay1 Bizde 29 haftalık olduk bi sıkıntımız yok çok şükür ama gece bacak ağrıları ve kuyruk sokumu ağrısı çok zorluyor🤦🏼♀️
Mavigozluannee Alışverişte neler aldınız şunu kesin al dediğiniz ya da şu gereksiz dediğiniz neler var🥳
Neslihankk ZuhalAda 13 Aralık gözüküyo bizimde ama biraz daha erken gelicek galiba öyle hissediyorum korku falan yok valla başıma neler geleceğini biliyorum 😂
HamzaMoms ZuhalAda heyecan var mı yok mu onu bile anlayamıyorum bu aralar 🙈 27 haftalıgız zaman önceki günlere göre daha cabuk geçiyor 🥰