38+5im daha dün kestirdim ferahladım valla annem de bekle dogumdan sonra kestir dedi ama 40ına kadar evde olucam zaten gidip kestiremem diye simdiden kestirdim cok da rahatladım batıl inançlara kulak asmayın ömrü veren Allah bizim sacımızla cocugumuzun ömrünün ne gibi bi bağlantısı olabilir saçmalık 😂