Glakky1 valahha bizde de kesilmez dediler 3 geebeligimde hiç kedtirmedim ama iki gün önce kestim dayanamadım artık berbat olmuştu omuzlarimda kestim mis gibi oldu normalde kısa saç sevmem ama hoşuma gitti daha kesmeyi düşünüyorum kısa saç rahatlikmis 😁😁