Bs1234 doktorunu değiştir bence devlet hastanesinde bazı doktorlar maalesef hiç bişey demiyor bebek iyimi kötü mü nasıl gidiyor bunu bile söylemiyorlar en son 10+4’te gittim tahlil, detaylı anlatım, vitamin,mide için ilaç, ikili test için doktor önerisi, benim şikayetlerim kemdi tavsiyeleri neler neler o yüzden doktor çok önemli bende devlette hiç bişey öğrenemeyince bide eşleride kabul etmiyorlar içeri girmelerini özele gittim çok memnunum doktordan ilgiden